AKO MOŽNO PODAŤ ŽIADOSŤ
- osobne v podateľni obecného úradu počas úradných hodín
- písomne (poštou) na adresu Obec Žehra, Žehra 104, 053 61 Spišské Vlachy
- e-mailom na adresu: info@obeczehra.sk
- telefonicky na tel. číslo 053/4495 231 (podateľňa) v úradných hodinách
Žiadosť musí obsahovať
- Identifikáciu povinnej osoby, ktorej je žiadosť určená.
- Identifikáciu žiadateľa - meno, priezvisko, názov alebo obchodné meno žiadateľa, jeho adresu pobytu alebo sídlo.
- Predmet žiadosti – ktorých informácií sa žiadosť týka, resp. aké informácie žiadateľ požaduje zverejniť .
- Určenie spôsobu sprístupnenia informácií – akým spôsobom majú byť informácie zverejnené (e-mail, list, fax...).
- Ak žiadateľ požaduje sprístupnenie informácie v Braillovom písme, pri podaní žiadosti predloží kópiu preukazu občana s ťažkým zdravotným postihnutím s červeným pásom, na ktorého zadnej strane je vyznačený druh zdravotného postihnutia „Nevidiaci – Blind“.
- Ak žiadosť nemá predpísané náležitosti, povinná osoba bezodkladne vyzve žiadateľa, aby v určenej lehote, ktorá nesmie byť kratšia ako sedem dní, neúplnú žiadosť doplnil. Poučí žiadateľa aj o tom, ako treba doplnenie urobiť. Ak napriek výzve povinnej osoby žiadateľ žiadosť nedoplní a informáciu nemožno pre tento nedostatok sprístupniť, povinná osoba žiadosť odloží.
POSTUP PRI SPRÍSTUPNENÍ INFORMÁCIÍ A SADZOBNÍK ÚHRAD ZA MATERIÁL A SLUŽBY
Ustanovuje predpis - Smernica č. 2-2018 o postupe povinnej osoby pri sprístupňovaní informácií